20 Temmuz 2009 Pazartesi

Prag

Prag’a geldim. Planım Amsterdam’a rezervasyon yaptırıp gece treniyle gitmek ama gece treni yokmuş. En yakın tren 10 dk. sonra. Burada kalmaktan başka çarem yok. İstasyonda biraz euro bozdurmak gibi bir hata yaptım (sonradan fark ettim onu da). Bir sürü kronum oldu.

Prag
Şehir merkezine geldim. Ancak sorduğum 3. hostelda yer bulabildim. Daha ucuzları olmasına rağmen çaresizliğimden faydalanan sevgili sorumlu bana 3 kişilik oda verdi 530 krona. Yine de ucuz, 20 euro filan ediyor. Ama normal şartlarda 13 euroya filan yatak bulabilirdim aynı yerde. Hemen eşyalarımı bırakıp gezmeye çıktım. Yağmur yağıyor. Az önce yine euro bozdurmam gerekti ve döviz bürosundaki adam Suriyeli çıktı, onunla biraz muhabbet ettik. Türkler’i seviyorlar. Abdülhamit’i de Atatürk’ten daha çok seviyorlarmış, öyle dedi. Ama sağolsun hiç komisyon almadı.

Burası tahmin ettiğimden çok daha güzel bir şehirmiş. Özellikle iyi ki de gece gezmişim. Başta St.Charles köprüsü olmak üzere bir sürü yer gördüm. Sv.Mikulase, Týn Church, saat kulesi, tiyatro binası… Şehir oldukça kalabalık, fazla turist var.

Sv.Mikulase

23:00


Hostel’a döndüm. Bara gidip bir bira içtim, “Stella Artois.” Yine plan yaptım ertesi gün için, gidip yattım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder