20 Temmuz 2009 Pazartesi

Galiba Yolculuk Başlıyor

Pazartesi saat 19:30. Havaalanındayım. O kadar çok şey düşünüyorum ki hiçbir şey düşünemiyorum! Artık suyu akışına bırakma vakti geldi. Annemle ve ablamla vedalaştım, pasaport kontrolünden sonra içeri girdim. Bu arada çıkış harcı ödedim 15 tl. Bu hesapta yoktu. Çıkış için harç ödemek? Bunun mantığını da anlamadım ya neyse…

Beklerken yanımda bir İtalyan çift vardı. Adam bana bir şeyler sordu, tabii İtalyanca. Biraz muhabbet ettik, ben İngilizce anlattım o İtalyanca anlattı filan, öyle anlaştık. Bunun bütün İtalya’da böyle olacağını düşünmemiştim ben tabii.

Uçağa bindim, kutu gibi bir uçak, minik. Havalandık. Artık Türkçe yok, hiçbir şey anlamıyorum. Hosteslerin İngilizcesi de İtalyan aksanlı olduğu için yarım yamalak anlayabildim.

Artık bundan sonrasını not defterime bakarak yazıyorum. Hemen hemen her şeyi not aldım çünkü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder