21 Temmuz 2009 Salı

Brugge

21:10

Evet, Brugge bir hayli sakinmiş! Trenden inip otobüse bindim, bir kız daha benimle aynı durakta indi. Aynı hostelda kalıyormuşuz meğerse. Birlikte gittik. Arjantin'li, adı Florencina'ymış. Arjantin de Türkiye gibiymiş, yaya geçidine adım attığında arabaların durması onu da çok şaşırtmış. St. Christopher's Bauhaus'da kaldım. Kaldığım oda nemli, çarşaflara tavandan su damlıyor, duşlar yukarıda, 10'dan sonra mutfak kapanıyor, internet kazık. Pek beğenmedim burayı, belki 2 gün kalırım diyordum ama, kalmayacağım. Bu saatten sonra gezmeye çıkmıyorum, hem yorgunum, hem de Brugge uyuyor. Sabah saati erkene kurup gezeceğim.


Bara gidip bir bira içtim, internete girdim. Paris'teki arkadaşımla (Nico) mailleştik ve ertesi akşam oraya geleceğimi söyledim, kararlaştırdık daha doğrusu. Bir geceyi daha burada geçirmeyeceğim için mutluyum.

Aç olmama rağmen mutfak kapalı olduğu için bir şey yiyemedim. Günü 1 çizburger, 2 bira ve 1 elma suyuyla geçirdim.

Florencina'yla biraz muhabbet ettik. Gent'i kesinlikle görmemi önerdi. Vaktim olursa gideceğim. Hava 22:30'da karardı. Etraf aydınlık olmasına rağmen sokaklar sessiz. Telefonumu şarja koymam lazım ama Florencina bilgisayarının şarjını takmış. Bir tane daha priz var ama vidayla kapatmışlar. Kalemin kenarını çıkartıp vidaları söktüm ve prizi kullanılır hale getirdim. Sabah giderken tekrar taktım. 6 kişilik odada tek bir prizin kullanıma açık olmasına da anlam vermiş değilim. Uyudum ve sabah erkenden kalkıp gezmeye başladım.

02.06.2009
07:30

Markt Alanı

Çikolatadan kuğular

Evler kutu gibi, çok şirin. Buradaki binaların karakteristik özelliği çatıya doğru basamak şeklinde yükselmesi sanırım. Kanallar burada da sokakları kesiyor. Çikolata dükkanları nefis ötesi. Sabahın köründe gezdiğim için insanlar yeni yeni işlerine, okullarına gidiyorlar, çoğunlukla da bisikletle. Bir an ben de onlarla birlikte işe gidiyorum sandım.


Binaları ve atmosferi sayesinde Ortaçağ'ı direk yaşayabileceğiniz bir yer burası. Markt Meydanı'nda biraz durup insanları izledim.

Hostele dönüp kahvaltı ettim. Dün pek yemek yiyemediğim için bulduğum her şeyi yedim. Kahvaltıdan sonra Nico'yla mailleştim, saati ve yeri netleştirdik. 6'da Paris'te Gare du Nord'da olmalıyım.

Eşyalarımı toplayıp hostelden ayrıldım. Şimdi Gent'e, oradan da Brüksel-Paris.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder