27 Ağustos 2009 Perşembe

Milan

05.06.2009
06:30


Uyandım, bir duş aldım, hazırlanıp çıktım. Milan’a gitmek üzere Gare de Lyon’dayım. Bir şeyler atıştırıp bindim trene. Bir sürü boş koltuk var.

Milan’a geldim ama burası da pek sarmadı. Cebimde son param, bütün bir 100 euro var ve kimse bozmuyor. Bankaya gitmem gerekti. Sıra bekleyip parayı bozdurabildim sonunda. Biraz yürüdüm, içim daraldı burada neden bilmiyorum. Gezmek istemiyorum. İlk trenle Roma’ya gidiyorum.

Bu saatten sonra sancılı saatler beni bekliyor. Interrailin en zor 3 günü. Param az, bir yerde kalamam, bu 3 günü trenlerde orada burada geçirmek zorundayım. Trenin nereye gittiği filan önemli değil, yeter ki yer olsun. Aslında bugün interrailim bitmeliydi, ama ayın 8’inde uçacağım. Belki de üzerimde bunun stresi olduğu için Milan’dan çıkardım acısını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder