27 Ağustos 2009 Perşembe

Roma #3

07.06.2009
06:00


Roma’dayım ve açım. Hemen süpermarkete gidip sandviç ve meyvesuyu aldım kredi kartıyla.

08.41 treniyle Siena’ya gideyim dedim. 6 kişilik kuşetteydik 5 İtalyan 1 Türk. Ve kadının biri benim elime bir kağıt verip gitti. İtalyanca bir şeyler yazıyor. Sordum yanımdaki kıza, önemli bir şey değil para istiyor senden dedi. 6 kişinin içinde niye beni seçti acaba dedim. Bilmiyorum dedi, güldü. Çok mu saf görünüyorum acaba. Fransa’daki dolandırıcı da o kadar insan içinden beni bulmuştu. Neyse… Bu arada trende arada beklerken yaşlı bir İngiliz çiftle konuştum. Onlar da kimse İngilizce bilmiyor diye yakınıyorlardı. Siz İtalyanca öğrensenize, hayret bir şey. Ama sevdim, şirinlerdi, birlikte aktarma yaptık. Sanki ben oranın yerlisiymişim gibi gösterdim şuradan gitmemiz lazım, şu trene bineceğiz filan.

Siena maceram tam bir fiyaskoydu. Siena’ya kadar gelip gezemedim, istasyondan çıkamadım. Tam ben geldim inanılmaz bir yağmur yağmaya başladı. Şemsiye satan bir yer de yok, küçücük bir istasyon. Zaten sıkılmışım, depresifim. Geri döndüm Roma’ya. Roma hep benim kurtarıcım oldu. : )) Orda hiç yabancı hissetmedim kendimi.

İyi ki Roma’ya erken gelmişim. Gıcık hostel yüzünden sadece 1 gün gezebilmiştim Roma’yı. Eğer bugün de gezemeseydim çok pişman olurdum. St. Pietro, Popolo, Ara Pacis’i filan gezdim.




21:00

Roma Termini’de Bari’ye gitmek üzere trenimi bekliyorum. Roma’yı gezmek sıkıntımı biraz geçirdi, daha iyiyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder