27 Ağustos 2009 Perşembe

Roma #2

20:00

Roma’dayım. Önce şansımı deneyip internetten hostellere baktım ama haftasonu ve birkaç yerde boş yer var, onlar da pahalı. Acilen bir plan yapıp geceyi yolda geçirebileceğim bir yer bulmam lazım. Gerekirse geceyi istasyonda geçirmeyi göze alıyorum. Makineyi kurcalarken ne yapacağımı buldum. 23:00’te yataklı gece treniyle Genova’ya gideceğim, sabah 05:45 orada olacağım. Gerisini sonra düşünürüz. 12.5 euro rezervasyona vererek yapabileceğim en ucuz harcamayla geceyi geçirmenin yolunu buldum. O kadar rahatladım ki anlatamam…

Tren saatini bekliyorum. İlk defa bu kadar yalnız hissediyorum. Dönünce hiçbir şeye adapte olamayacağımı düşünüyorum. Stüdyo, provalar, müzik, işsizlik, internet, televizyon... Ve ilk defa yatağımı özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder